Igor Podgórski

Jestem konsultantem marketingowym do wynajęcia. Pomagam firmom budować silne marki.
Tworzę rozwiązania dla filmowców pracujących na aparatach i uczę ich robić lepsze filmy. Współpracuję z firmami w zakresie produkcji wideo do Internetu.

Projektuję i realizuję strategie marketingowe. Zwiększam zyski ze sprzedaży i zmniejszam koszty pozyskiwania klientów w firmach, z którymi współpracuję. Skupiam się w nowoczesnych formach komunikacji marketingowej, takich jak wideo marketing i marketing w mediach społecznościowych. Wykonuję audyty marketingowe, sporządzam plany naprawcze i rozwojowe. Jestem doradcą oraz projektuję i wdrażam w życie kampanie i strategie marketingowe.

Dla moich klientów tworzę wyjątkowe i piękne filmy marketingowe, aby ich maki mogły się wyróżnić i skutecznie budować przewagę konkurencyjną.

Moja misja

Za pomocą marketingu i wideo pomagam firmom rozwijać się. Edukuję, doradzam, wspieram merytorycznie i wdrażam nowoczesne metody komunikacji marketingowej, takie jak social media i wideo marketing. Dbam o to, aby moi klienci byli świadomi wagi marketingu, bez którego ich firmy na pewno nie przetrwają próby czasu. Uczę ich tego, że w marketingu nie chodzi tylko o reklamę produktu, a o dostarczanie wartości i rozwiązywaniu problemów ich klientów. Pracuję z nimi tak, aby rozumieli mechanizmy, dzięki którym wspólnie budujemy przewagę konkurencyjną oraz tworzymy silną i trwałą markę. Rozwój firm moich klientów jest dla mnie priorytetem, ponieważ w rezultacie poprawi to jakość ich życia, jakość życia ich pracowników i jakość życia ich klientów.

  • Jestem praktykiem – z każdym klientem nawiązuję stałą, często kilkuletnią współpracę, dzięki czemu przez ostatnie lata nabyłem mnóstwo doświadczenia, którego nie da się kupić.
  • Od 2016 roku znaczącą częścią mojej oferty jest produkcja wideo i w tym zakresie wspomagam swoich klientów, wdrażając kompleksowe strategie wideo marketingowe – jestem twórcą, który realizuje film od pomysłu, do jego finalnej formy.
  • W latach 2015-2016 byłem Marketing Managerem w IAI S.A.
  • Zarządzam wysokobudżetowymi kampaniami Google Ads (AdWords) i Facebook Ads.
  • Zarządzałem marketingiem kilku największych w swojej branży sklepów internetowych.
  • Przeszło dwa lata zarządzałem budową największego polskiego internetowego portalu ślubnego.
  • Od 2012 roku nieustannie doradzam firmom z zakresu marketingu.
  • W latach 2011-2019 byłem Prezesem i współwłaścicielem agencji interaktywnej – Trinet Interactive Media.
  • W latach 2009-2012 byłem współpomysłodawcą i współwłaścicielem jednego z największych internetowych portali rozrywkowych w Polsce.
  • Marketingiem zajmuję się od 2009 roku, a rok później, w wieku 23 lat założyłem swoją pierwszą firmę.
Igor Podgórski

Poświęć 3 minuty i poznaj moją historię…

2009

Listopad. Mam 22 lata i jestem na trzecim roku Informatyki w zarządzaniu. Ja i mój przyjaciel od 2 lat planujemy uruchomić portal internetowy, którego prowadzenie dałoby nam nieskończoną ilość satysfakcji i dobrej zabawy. Krzysztof – bo tak ma na imię mój przyjaciel – dzwoni do mnie i oznajmia, że ma pomysł na portal internetowy. Po kilku dniach intensywnej burzy mózgów, kłótni i niekończącego się entuzjazmy mamy właściwą wersję pomysłu, który kilka miesięcy później staje się największym interaktywnym, rozrywkowym portalem internetowym w historii polskiego Internetu – takeagift.pl. Idea portalu to zbieranie punktów i wymiana ich na nagrody rzeczowe. Organizujemy wspólników – programistę, inwestora i osobę do zarządzania firmą – i ruszamy z pracą.

Uruchamiamy stronę lądowania, którą reklamujemy na tematycznych forach internetowych, a sześć miesięcy później, jeszcze przed oficjalnym startem takeagift.pl, mamy ponad 80 000 osób chętnych do zabawy.

2010

Kwiecień. Uruchamiamy portal, który w niecałe trzy miesiące generuje przychód netto przekraczający 1 000 000 zł. Na portalu rejestruje się ponad 600 000 użytkowników. Notujemy ruch rzędu 250 000 unikalnych wejść i 3 000 000 odsłon dziennie – tak, dobrze widzisz, dziennie.  Zabawa zamienia się w biznes, a ja i Krzysztof w wieku 23 lat uczymy się nim zarządzać. W projekcie jestem odpowiedzialny za obsługę użytkowników, za kreowanie nowych funkcji portalu oraz za zarządzanie działem kreatywnym i działem IT.

2011

Obsługując kilkaset tysięcy użytkowników nie każdy uczestnik ma szansę na nagrodę, ponieważ naturalnie nie posiadamy takiego kapitału. W niecałe 1,5 roku rozdajemy ponad 2 500 nagród rzeczowych, co w prostym rozrachunku pokazuje, że zaledwie 1% aktywnych użytkowników wygrało nagrodę, czego efektem jest niechęć pozostałych. Takeagift.pl generuje coraz mniejszy ruch i tym samym niższe przychody. Nasi użytkownicy przestają korzystać z portalu, który powolutku zaczyna umierać śmiercią naturalną.

Lipiec. Posiadając już niemałe doświadczenie, wiedzę oraz zapał do pracy w branży internetowej, otwieramy z Krzysztofem agencję interaktywną, której operatorem zostaje powołana do tego celu Trinet Sp. z o. o. Zostaję jej Prezesem.

2012

Styczeń. Z przyczyn ekonomicznych portal takeagift.pl upada. Cały czas zarządzam agencją. W połowie roku podejmuję się pracy dodatkowej pracy jako Project Manager przy start-upie – portalu internetowym z branży ślubno-weselnej, który w krótkim czasie staje się największym tego typu portalem w Polsce. W między czasie zaczynam doradzać firmom z dziedziny marketingu.

2013

Wrzesień. Moja praca w start-upie ślubnym dobiega końca. Nadal zarządzam agencją i doradzam firmom. Mam więcej czasu, więc zaczynam skanować lokalny rynek w poszukiwaniu firmy, której mógłbym pomóc. Trafiam na firmę Decor System, która jest producentem sztukaterii, liderem w swojej branży, a jej głównym kanałem sprzedaży są sklepy internetowe. Właściciele przyjmują moją ofertę i zaczynamy współpracę. W Decor System odpowiedzialny jestem głównie za marketing i zarządzanie pięcioma sklepami internetowymi.

2014

Czerwiec. Odwiedzam europejską siedzibę Google w Dublinie, gdzie przez trzy dni jestem uczestnikiem prezentacji i warsztatów dotyczących Google Ads (wtedy jeszcze AdWords) i Google Analytics.

2015

Luty. Agencję przekazuję w ręce wspólników i zakładam własną firmę konsultingową. Rozwijam się w kierunku doradztwa marketingowego. Tworzę strategię dla firm, które częściowo osobiście wdrażam i nadzoruję ich realizację przez klientów. Dbam o to, aby pod moim okiem firmy rozwijały się.

Marzec. Uznaję, że moje aktualne położenie nie pozwala mi się dalej rozwijać, więc rezygnuję ze współpracy z Decor System i aplikuję na stanowisko Marketing Managera w IAI S.A., operatora usługi IdoSell Shop (IAI-Shop.com) – systemu sklepów internetowych, który jest największym i najbardziej rozwiniętem system tego typu w Polsce. Po zaledwie dwóch tygodniach przeprowadzam się do Szczecina i obejmuję to stanowisko. W IAI jako Szef Marketingu odpowiedzialny jestem za marketing oraz public realtions spółki. Ponadto w imieniu marki IdoSell Shop produkuję wiele publikacji eksperckich, które możesz przeczytać na największych branżowych portalach i w magazynach drukowanych.

2016

Czerwiec. Odchodzę z IdoSell Shop i zostaję w pełni niezależnym i mobilnym konsultantem marketingowym do wynajęcia. Działam na terenie całej Polski.

Zaczyna się we mnie rodzić pasja do robienia filmów i poświęcam swój cały wolny czas, aby moje produkcje były jak najlepszej jakości audio-wizualnej. W efekcie firmy wysyłają mi prośby o wyprodukowanie dla nich filmów i pomocy z zakresu wideo marketingu.

Moja firma rozwija się dwutorowo – doradzam i pomagam firmom w obszarze marketingu oraz produkuję jakościowe filmy zgodne ze strategią wideo marketingową moich klientów. Jeżeli mogę Ci pomóc, to zapraszam do współpracy. 🙂

2019

Styczeń. Publikuję pierwszy odcinek Wideo Podcastu, czyli podcastu o filmowaniu i sprzęcie do produkcji wideo, który przeznaczony jest dla filmowców pracujących na aparatach. Podcast współtworzę z moim dobrym kolegą Maciejem Mizgierem.

Jestem do Twojej dyspozcji

OPOWIEDZ MI O SWOJEJ FIRMIE

Dostrzeżenie nowych perspektyw w oczywistych sytuacjach wymaga wyjątkowej intuicji lub po prostu chęci rozwoju. Skontaktuj się ze mną i zróbmy razem coś fajnego!