Budowanie relacji bez budowania relacji, czyli jak zyskać zaufanie klienta jeszcze przed kontaktem osobistym

Odpowiedzmy sobie na pytanie – czym jest relacja w biznesie? Dla każdego na pewno czymś innym, jednak fundamentem zawsze jest to samo – zaufanie. Aby zyskać zaufanie klienta, ten […]

24 kwietnia 2017|Kategoria: Marketing|Tagi: , , , |0 komentarzy

Analityka internetowa w służbie większej sprzedaży w Twojej firmie i niższych kosztów pozyskania klienta

Jeżeli miałbym wymienić jedną kluczową różnicę między biznesem internetowym, a biznesem tradycyjnym, to byłaby to łatwość w mierzeniu skuteczności działań marketingowych. Dzięki analityce internetowej jesteś w stanie przeanalizować całą […]

12 kwietnia 2017|Kategoria: Analityka internetowa|Tagi: , , |0 komentarzy

Jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków w sklepie internetowym?

Ratowanie koszyków zakupowych to jedna z najczęściej poruszanych kwestii w branży e-commerce. Nie ma się co dziwić, w końcu od skuteczności procesu zakupowego, więc i samego koszyka zależy los […]

5 opcji, z których należy skorzystać rozpoczynając pracę z Google Analytics

Analityka internetowa z wykorzystaniem Google Analytics ma sens tylko wtedy, kiedy jako sprzedawca wiesz, które raporty analizować, jak to robić i jakie wnioski z nich wyciągać. Przede wszystkim musisz […]

7 rzeczy, które musisz wiedzieć o e-mail marketingu

Wciąż najpopularniejszym kanałem w marketingu bezpośrednim jest e-mail, w którym każda zainwestowana złotówka zwraca się 38-krotnie. Jak podejść do tematu, aby osiągać spektakularne wyniki? Marketing bezpośredni (tzw. direct marketing) […]

5 rzeczy, dzięki którym zaczniesz używać Instagrama do promowania biznesu

W marketingu każda forma przekazywania treści i komunikatów jest istotna, lecz najbardziej skuteczny jest obraz i wideo. W końcu mówi się, że obraz to więcej niż tysiąc słów.
Czym jest […]