Reklama śledząca, czyli remarketing w Google AdWords i Facebook Ads

Remarketing, inaczej remarketing pozwala na skierowanie powtórnego komunikatu marketingowego do osób, które już Cię odwiedziły, co oznacza, że potencjalnie są zainteresowane Twoim produktem lub usługą.

Zapewne niejednokrotnie po odwiedzeniu przez Ciebie jakiegoś sklepu internetowego czy strony firmowej, byłeś “śledzony” przez różnego rodzaju komunikaty marketingowe, takie jak np. banery? Zapamiętałeś produkt? Zapamiętałeś nazwę marki oraz jej logo? Zapamiętałeś co dana firma ma do zaoferowania? Ostatecznie kliknąłeś w baner i zapoznałeś się z ofertą ponownie? Działa, prawda? To jest właśnie retargeting.

Przygotuję dla Ciebie strategię remarketingową, abyś mógł wyprowadzać odpowiednie komunikaty i zwiększać sprzedaż. Takie rozwiązania bardzo skutecznie prowadzą do odczuwalnego zwrotu z inwestycji w reklamę.

Napisz do mnie

Interesuje Cię obsługa marketingowa skrojona na potrzeby Twojego biznesu?

Przedstaw mi aktualną sytuację Twojej firmy oraz cele jakie chcesz osiągnąć. Na podstawie tych informacji sporządzę wstępną koncepcję działań marketingowych dla Twojego biznesu. Sprawdź!

Napisz do mnie